Останні новини щодо об'єднання громад

Тема в разделе "ГРОМАДА и ВЛАДА", создана пользователем Ніка, 14 сен 2016.

  1. Ніка

    Ніка Форумчанин

    Сообщения:
    978
    Симпатии:
    1.019
    Пол:
    Женский
    Яка ситуація з об’єднанням в цілому по області і які з новоутворених у 2016 році громад встигають провести у цьому році перші вибори?

    Для повного розуміння картини об'єднань варто знати про таке.

    Наразі існують два типи об’єднань, перший – за Перспективним планом формування територій Миколаївської області (державницьке бачення спроможності громад, своєрідна "модель" або "дорожня карта" від держави),

    другий – поза цього плану або т.з. «вільне об’єднання» - насправді, хрестоматійне об'єднання по існуючому Закону, але спроможність цих громад державою не визнана (або поки що не визнавалась). За формою, процедурою утворення, проведенням перших виборів вони є однаковими. Різниця - у відносинах з державою (в контексті обсягу повноважень та ресурсної бази) після проведення перших виборів, організаційного становлення й нормативного становлення.

    Щодо першого типу – громади виходять на прямі міжбюджетні відносини з Державним бюджетом, виконують повноваження, визначені законом та Бюджетним кодексом як для міста обласного значення. Склад доходів бюджетів таких об’єднаних територіальних громад значно збільшується і відрізняється від складу доходів інших місцевих рад, але повноваження й відповідальність теж зростають. Делеговані державою повноваження вони мають виконувати як власті. Можуть претендувати на кошти субвенції, що відповідно до Бюджетного кодексу України надаються на розвиток інфраструктури об'єднаної громади, створеної за Перспективним планом.

    Щодо другого типу - об’єднання вважається адміністративним, спроможність не визнана. Держава не делегуватиме таким громадам повноваження, визначені в Законі про місцеве самоврядування як делеговані. Виконавчі органи рад цих громад продовжують виконувати повноваження, визначені в Законі про місцеве самоврядування як власні. Але така громада буде більш успішнішою, ніж поокремі, що увійшли до її складу. Більше можливостей за рахунок консолідованого бюджету, зменшення витрат на адміністрування, ширший погляд на вирішення місцевих проблем, збільшення мотивацій щодо співпраці з суміжними громадами. Об'єднання може розраховувати на кошти Державного фонду регіонального розвитку для реалізації інвестиційних проектів та програм, кошти міжнародних проектів та програм підтримки децентралізації в Україні шляхом участі у конкурсному відборі. З метою часткової фінансової підтримки таких громад у 2017 році Мінрегіоном опрацьовуються пропозиції щодо внесення змін до відповідного законодавства задля забезпечення таких громад державною субвенцією на розвиток інфраструктури.

    Щодо "вільного об'єднання", то за наявності певних переконливих позитивних результатів прорахунків інфраструктурних, фінансових, кадрових можливостей (здатності виконувати повноваження) обласна державна адміністрація може вийти до обласної ради з клопотанням про внесення змін до Перспективного плану і, таким чином, визнати таке об'єднання спроможним. Перспективний план не є догмою, може бути змінений. У будь-якому разі, - спроможність громад визначає ДЕРЖАВА!!! Крапку у визнанні спроможності тієї чи іншої громади своїм розпорядженням ставить Уряд.



    Отже, яку картину ми маємо на Миколаївщині станом на 11 вересня 2016 року.

    1. Кількість ОТГ, що утворені в області у 2015 році.

    - відповідно до існуючого Перспективного плану:

    Куцурубська сільська ОТГ (Очаківський район).



    2. Кількість ОТГ, що вже утворені у 2016 році, але не призначені вибори:

    - відповідно до існуючого Перспективного плану:

    Галицинівська сільська ОТГ (Вітовський район).

    - за принципом «вільного об’єднання»:

    Олександрівська селищна ОТГ (Вознесенський район),


    Прибужанівська сільська ОТГ (Вознесенський район),


    Мостівська сільська ОТГ (Доманівський район),

    Михайлівська сільської ОТГ (Миколаївський район),

    Чорноморська сільська ОТГ (Очаківський район),

    Радсадівська селищна ОТГ (Миколаївський, Очаківський район),

    Нечаянська сільська ОТГ (Миколаївський район),

    Шевченківська сільська ОТГ (Вітовський район),

    Ольшанська селищна ОТГ (Миколаївський район),

    Благодатненська сільська ОТГ (Арбузинський район).

    Створюючись, зазначені вище громади охопили об'єднавчим процесом 37 громад з 313 сільських, селищних, міських наявних в області, що складає 12 відсотків.

    Щодо вищенаведених 11 (одинадцяти) ОТГ Миколаївська обласна державна адміністрація звернулась до Центральної виборчої комісії для прийняття нею рішення про призначення перших виборів депутатів сільської, селищної ради та відповідного сільського, селищного голови в установленому законом порядку.

    Тож ці громади чекають на рішення ЦВК щодо призначення й проведення перших виборів. Якщо призначення відбувається за 70 днів до дня виборів, то перші вибори, скоріш за все, пройдуть в останню неділю листопада 2016 року.



    3. Прогнозована кількість майбутніх ОТГ, що отримали висновок ОДА, знаходяться в процесі прийняття остаточних рішень і встигають на призначення й проведення перших виборів у 2016 році.

    - відповідно до існуючого Перспективного плану:

    Баштанська міська ОТГ - (Баштанський район).

    - за принципом «вільного об’єднання»:

    Веселинівська селищна ОТГ (Веселинівський р-н),

    Воскресенська селищна ОТГ (Вітовський район).



    4. Прогнозована кількість майбутніх ОТГ, що наразі знаходяться на стадії отримання висновку ОДА і ще встигають на призначення й проведення перших виборів у 2016 році.

    - та, що має свій статус в Перспективному плані:

    Куцурубська сільська ОТГ (Очаківський район) - маючи повноваження міста обласного значення продовжує процес об'єднання з суміжними громадами.

    - за принципом «вільного об’єднання»:

    Бузька сільська ОТГ (Вознесенський район),

    Веснянська сільська ОТГ (Миколаївський район),

    Коблевська сільська ОТГ (Березанський р-н),

    Кам`яномостівська сільська ОТГ (Первомайській район).

    Таким чином, цілком ймовірно, що на Миколаївщині в цьому році будуть призначені і проведені перші вибори в 19 (дев'ятнадцяти) громадах створених на новій територіальній основі. З 19-ти 3 (три) громади утворені відповідно до Перспективного плану, що вкрай важливо і говорить про те, що Перспективний план формування громад Миколаївської області є життєздатним. Загалом об'єднання охоплює 69 громад з 313 сільських, селищних, міських громад, наявних в області. Це - 22%, майже чверть. Найбільш активно реформування проходить у Вітовському, Миколаївському, Очаківському, Вознесенському, Веселинівському та Баштанському районах.

    Джерело інформації: http://www.mk.gov.ua/ua/news/?id=30997
     
  2. Миша Вознесенский

    Миша Вознесенский Форумчанин

    Сообщения:
    280
    Симпатии:
    284
    Пол:
    Мужской
    Перспективний план формування громад Миколаївської області - это крышка гроба на сёлах.
    По Вознесенску так, точно - оставьте нас в покое.
    Нужен отчёт- так по голодомору также был отчёт.
    Одним слов от Вознесенска- отвянте.
     
    Олесь нравится это.
  3. Колесников

    Колесников Форумчанин

    Сообщения:
    876
    Симпатии:
    802
    Пол:
    Мужской
    Завтра вторая попытка мера протянуть свой маразматический проект - Вы сначала дайте добро на объединение, а потом создадим комиссию и подумаем, зачем мы это сделали.
    Вопрос объединения довольно искусно запутан.
    Разобраться в нём за несколько минут в сессионном зале под оболванивающее соло головуючого невозможно.
    Очень сомневаюсь, что мне удастся спокойно выступить перед депутатами ( а нужно хотя бы минут 5).
    Тем более сомневаюсь, что смогу их переубедить после обработки мером.
    Поэтому только что отослал письмо всем депутатам и выкладываю его здесь.
    Надеюсь, что "не пропадёт мой скорбный труд и дум высокое стремленье".
    Письмо получилось на 7 страницах - тема стоит этого.
    Это больше допустимых 14000 символов. Поэтому буду делить его на два. С интервалом более часа.

    Лист депутату Вонесенської міськради.

    Доброго вечора, шановний депутат !

    24 жовтня 2016 року о 13.00 в сесійній залі Виконавчого комітету Вознесенської міської ради скликається позачергова вісімнадцята сесія Вознесенської міської ради сьомого скликання.

    На порядку денному питання «Про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад».

    Проект рішення пропонує депутатам «Дати згоду на добровільне об’єднання територіальних громад міста Вознесенська та сіл Новогригорівка, Ракове Новогригорівської сільської ради у Вознесенську міську об’єднану територіальну громаду з адміністративним центром у місті Вознесенську»

    Мер міста пропонує таку дорожню карту об’єднання: депутати повинні дати згоду на об’єднання, а потім створити комісію для того, щоб подумати, чи потрібно це робити.

    Як показали Слухання та сесія 21.10.16року, він може реалізувати свій план, якщо депутати покірно, бездумно та безвідповідально його підтримають.

    Пропоную свій варіант Пояснювальної записки до Проекту рішення.Аналіз двох Пояснювальних записок дозволить депутату зробити свідомий вибір стосовно життєво важливого для громади питання.

    . «Добровільне» об’єднання громад.

    1. Антиконституційність.

    Стаття 8.Конституцыъ України. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.

    Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

    Розділ IX Конституції УкраїниТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ УКРАЇНИ Стаття 133. Систему адміністративно-територіального устрою України складають: Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, райони в містах, селища і села.

    Ні слова про «об’єднанні територіальні громади» міста з селом.

    Цю думку на сесії 21.1016 року озвучив з трибуни депутат Іван Чорноморець. Ні мер міста, ні голова бюджетної комісії, ні секретар комісії по законності не змогли її спростувати Мер на сесії визнав, що ЦВК не призначає вибори у тих об’єднанних громадах, де фігурує місто обласного підпорядкування (яким є Вознесенськ). Цей факт підтверджує антиконституційність такого об’єднання. Але мер наполягає на об’єднанні, мотивуючи тим, що зараз суди розглядають дві справи проти ЦВК. Це- нонсенс. Якщо до цього часу Верховною Радою не внесено змін до Конституції, то як можуть якісь суди примусити ЦВК діяти всупереч Конституції?!

    «1 июля 2015 года Конституционной Комиссией был предложен проект Закона о внесении изменений в Конституцию Украины (относительно децентрализации власти). . Однако законопроект о внесении изменений в Конституцию Украины так и не обсуждался в Верховной Раде Украины. Более того, законопроект вызвал у народных депутатов и общественности значительную волну негодования и негативных эмоций.

    Следует заметить, что в Польше децентрализация власти проходила в период с 1989 года по 1998 год. Особым является тот факт, что децентрализация власти в Польше началась именно с внесения изменений в Конституцию страны. Сразу после выборов Сената (верхняя палата парламента) в июне 1989 года в первую очередь были внесены изменения в Конституцию Польской Республики. Дальше, в течение следующих 9 лет, был принят ряд нормативных актов, направленных на реализацию процесса децентрализации власти в Польше.

    Таким образом, процесс децентрализации власти в Польше имел свое законодательное воплощение в логическом и последовательном порядке – сначала вносились изменения в основной закон, и на основании внесенных изменений принимались другие нормативные акты. http://uz.ligazakon.ua/magazine_article/EA008687 ( Юрист і Закон)

    А в нас, як звичайно : щоб отримати гроші від МВФ, швиденько протягнули через ВРУ Закон, порушили Конституцію, змішали в одну кучу міста і села, а тепер розбираються в судах, що ж вони наробили.


    2. Яке ж це «добровільне» об’єднання, коли його спускають зверху?!


    Зверху на Україні керує МВФ..

    «Проведение децентрализации власти в Украине является одним из требований Международного валютного фонда.» . http://uz.ligazakon.ua/magazine_article/EA008687 ( Юрист і Закон)

    Під МВФ сидить ВРУ і Президент.

    ВРУ прийняла антиконституційний закон«Про добровільне об’єднання територіальних громад», а Президент - гарант Конституції, його підписав.

    Під ними - Кабінет Міністрів

    розробив Методику - Постанова від 8 квітня 2015 року №214 « Про затвердження Методики формування спроможних територіальних громад»

    нижче - Обласна державна адміністрація

    розробила перспективний пландобровільного (?!) об’єднання територіальних громад;

    ще нижче - РДА, рай- міськ-сіль -ради

    п.11 «Методики»: З метою врахування інтересів територіальних громад під час розроблення проекту перспективного плану уповноважені Радою міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрацією посадові особи проводять консультації з уповноваженими представниками органів місцевого самоврядування та їх асоціацій, а також суб’єктами господарювання та їх громадськими об’єднаннями.


    Таким чином, « добровільне об’єднання територіальних громад» є замаскованою примусовою антиконституційною зміною територіального устрою України.



    2. Мета та наслідки. Задекларовані та реальні.


    2.1 Задекларовані.

    2.1.1 Для МВФ. - Допомога Україні у розбудові демократичної держави.

    2.1.2 Для влади України - В обмін на кредити МВФ імітувати децентралізацію влади, скорочення витрат на утримання армії управлінців.

    2.1.3 Для народу України - «Забезпечення економічного зростання, підвищення самодостатності територіальної громади, розвитку території та покращення добробуту мешканців, підвищення ефективності вирішення проблем громади» http://voznesensk.org/resurse/doc/2716


    2.2 Реальні.

    2.2.1 Для МВФ - перетворення України у колонію (сировинний придаток та ринок збуту розвинутих країн).

    2.2.2 Для влади України - ще більша централізація влади. - Різке збільшення чисельності армії управлінців новостворених самодостатніх (адмінпослуги, лікарні, школи. дітсадки, комунальні служби та т.і) територіальних громад - можливість ще деякий час протриматися при владі за рахунок чергового кредиту - можливість розкрадання чергового кредиту - привласнення бюджетних коштів, землі та майна тих громад, що об’єднуються.

    2.2.3 Для народу України :

    При об’єднанні громад територіальні громади втрачають все, що в них є :

    ст.8 п.3. Об’єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов’язків територіальних громад, що об’єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об’єднаною територіальною громадою.

    - свободу. Вихід з територіальної громади не можливий - нема Закону , який би надавав відповідний механізм (Закон України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» . Прикінцеві положення п.2.2. Територіальні громади села, селища, міста, що добровільно об’єдналися в одну територіальну громаду, можуть вийти із складу об’єднанної територіальної громади в порядку, визначеному законом», але такого Закону нема.

    - місцевий бюджет ( були власні кошти у села, а їх забрала територіальна громада. І куди вони підуть ніхто не знає)

    - землю ( була земля у села, а територіальна громада її може продати)

    - ліс ( був ліс у села, а територіальна громада його може знищити для видобутку корисних копалин)

    - озеро ( було озеро у села, а територіальна громада може побудувати біля нього свинокомплекс)

    - природні ресурси (був пісок на землях села, а територіальна громада може привести інвестора, який буде потрошити надра

    - комунальні об’єкти ( можуть бути закриті та продані об’єкти, які можуть стати зайвими з точки зору об’єднанної територіальної громади....

    - місто поглине село, скорочуючи витрати на освіту. медицину, комунальні послуги, транспорт, утримання доріг та т.і. В свою чергу, утримання всієї інфраструктури нової громади стане не під силу навіть об’єднанному бюджету.
     
    Александр Соя нравится это.
  4. Людмила

    Людмила Форумчанин

    Сообщения:
    321
    Симпатии:
    377
    Пол:
    Женский
    @Колесников, получается, что Вознесенск хочет объединиться с сёлами, чтобы использовать и забрать все полезные ископаемые, земли , озёра и т.д---и преследует только эту цель? Тогда Новогригорьевка--это такой себе кролик, который сам лезет в пасть змеи ? КАК-ТО ВЫ ПЛОХО ДУМАЕТЕ О ЛЮДЯХ.Я бы хотела ,чтобы от такого объединения стало лучше и тем и другим---или это невозможно?
     
  5. sahka

    sahka Форумчанин

    Сообщения:
    163
    Симпатии:
    246
    Лучше не будет,такое объединение противоречит логике общественного развития.Вот будет лучоше если скрестим кролика и ёжика?:mda:
     
  6. Депутат

    Депутат Форумчанин

    Сообщения:
    190
    Симпатии:
    227
    Це обєднання дасть гроші (старт для розвитку нового створіння), які дуже спокусливі! Щось на папері буде створюватися і тільки. Нічого для Вознесенська робитися не буде, а тим паче для села ! Адже ВДЛ сподівається залишитися головою вже обєднаної громади та з апетитом ці кошти покоштувати зі своїм Ко! Не дарма ж так метушиться.
     
  7. Колесников

    Колесников Форумчанин

    Сообщения:
    876
    Симпатии:
    802
    Пол:
    Мужской
    Друга частина листа до депутатів.

    3. Гібридні територіальні громади.

    3.1 Як можна вважати розумним та доцільним об’єднання міста та села у одну громаду?

    Це ж що , швидка допомога, чи пожежна машина, чи поліція за 5 хвилин доїдуть з міста до села по нашим непроїздним дорогам?! Чи старенька бабуся поїде у місто за черговою довідкою чи виміряти тиск?

    3.2 Місто живе по своїм законам, село - по своїм. Що це за потворна громада, де після об’єднання село залишається селом, а місто - містом?!

    ст4 п.3. Добровільне об’єднання територіальних громад не призводить до зміни статусу населених пунктів як сільської чи міської місцевості.


    4. Козирна карта мера.

    Як головний аргумент, мер міста постійно говорить про золотий дощ, який проллється на об’єднанну громаду. Але й ця карта з крапленої колоди.

    Стаття 10. Фінансова підтримка державою добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст

    1. Держава здійснює фінансову підтримку добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст шляхом надання об’єднаній територіальній громаді коштів у вигляді субвенцій на формування відповідної інфраструктури згідно з планом соціально-економічного розвитку такої територіальної громади у разі, якщо її межі повністю відповідають межам, визначеним перспективним планом формування територій громад Автономної Республіки Крим, області.

    Мер і його високопремійована команда спокінесенько дрімали у своїх кріслах з 5 лютого 2015 року. І золота туча пройшла над ними. Вознесенськ не попав до Перспективного плану. Тому тепер годі й очікувати суттєвої фінансової підтримки держави.

    5. Громадське обговорення.

    5.1 Міська рада не визначала Порядок проведення громадського обговорення з питань, передбачених цим Законом .

    ст.5 п.4 Порядок проведення громадського обговорення з питань, передбачених цим Законом, визначається сільською, селищною, міською радою.

    5.2 Громадського обговорення у ЗМІ, на зборах громадян чи в трудових колективах не проводилося. На офіційному сайті міста 4.10.16р. розміщена інформація :
    УВАГА! ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ!
    Шановні мешканці міста!

    Запрошуємо вас 18 жовтня 2016 року о 17.30 на громадське обговорення пропозиції щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад міста Вознесенська та сіл Новогригорівка, Ракове Новогригорівської сільської ради у Вознесенську міську об’єднану територіальну громаду з адміністративним центром у місті Вознесенську.

    Громадські обговорення відбудуться за адресою: м. Вознесенськ, пл. Центральна, 1, сесійна зала Виконавчого комітету Вознесенської міської ради.

    Пропозиції (зауваження) з питання, що виноситься на громадське обговорення приймаються у письмовій формі за адресою: м. Вознесенськ, площа Центральна, 1 та електронною поштою: vozmer2@gmail.com у строк до 13 жовтня 2016 року.


    ст.5 п.3 Сільський, селищний, міський голова забезпечує вивчення пропозиції щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад та її громадське обговорення, яке проводиться протягом 30 днів з дня надходження такої пропозиції. Після завершення громадського обговорення пропозиція подається до відповідної ради на наступну сесію для прийняття рішення про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад та делегування представника (представників) до спільної робочої групи.

    Тобто, 4.10.16р. оголошено початок громадського обговорення. Слухання призначено на 18.10.16. А пропозиції громадяни могли подати тільки до 13.10.16 р.На вивчення такого важливого питання і надання своїх пропозицій мешканцям міста залишили всього 9 діб замість 30 по Закону.

    5.3 Процедура проведення Слухань.

    У своєму виступі на Слуханнях мер заявив, що не надійшло жодної пропозиції від мешканців міста.

    5.3.1 Це вже є доказ того факту, що населення міста (34 000) не було залучено до процесу громадського обговорення

    5.3.2 Мер дезінформував учасників слухань. Я особисто, 5.10.16 р. відправив е-м меру міста з пропозиціями щодо об’єднання громад. Лист не міг не дійти на почту мера. Можливо, були й інші пропозиції.

    5.3.3 Слухання були призначенні не на вихідний день у міському Будинку культури, а у сесійній залі виконкому. І не на 10 годину, а на 17.30. Тому й прийшли на збори тільки робітники бюджетної сфери та кілька депутатів, яких запросили телефонограмами. Голосування 130 бюджетників, залежних матеріально від головуючого мера, не можна вважати вільним волевиявленням 34 тисяч мешканців міста.



    6. Як голосувати на сесії 24.10.16?

    Проект Рішення:

    1. Дати згоду на добровільне об’єднання територіальних громад міста Вознесенська та сіл Новогригорівка, Ракове Новогригорівської сільської ради у Вознесенську міську об’єднану територіальну громаду з адміністративним центром у місті Вознесенську.

    явно не відповідає здоровому глузду. Тому, що:

    1. Таке рішення є неконституційним (1)

    2. ЦВК не призначає вибори у тих сформованих об’єднаних громадах, де є місто обласного підпорядкування. (1).

    3. На фінансову підтримку держави годі й сподіватися (4).

    4. Громадське обговорення можна вважати таким, що не відбулося(5).


    Якщо підходити до вирішення цього питання свідомо і відповідально, виходячи з інтересів народу і держави (а не з позиції інтересів місцевих олігархічних груп), тоді найбільш розумним виглядає варіант такого проекту Рішення



    1. Визнати таким, що не відбулося, громадське обговорення пропозиції щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад міста Вознесенська та сіл Новогригорівка, Ракове Новогригорівської сільської ради у Вознесенську міську об’єднану територіальну громаду з адміністративним центром у місті Вознесенську, яке оголошено 4.10.2016 року.

    2. Згідно ст.5 п.4 Порядок проведення громадського обговорення з питань, передбачених цим Законом, визначається ... міською радою. Забов’язати мера розробити відповідний порядок проведення громадського обговорення та затвердити його на сесії.

    3. Згідно затвердженого порядку провести повноцінне громадське обговорення пропозиції щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад міста Вознесенська та сіл Новогригорівка, Ракове Новогригорівської сільської ради у Вознесенську міську об’єднану територіальну громаду з адміністративним центром у місті Вознесенську

    4. Згідно ст.22 п.6 Регламенту Вознесенської міської ради створити робочу групу для вивчення питання про добровільне об’єднання територіальних громад міста Вознесенська та сіл Новогригорівка, Ракове Новогригорівської сільської ради у Вознесенську міську об’єднану територіальну громаду з адміністративним центром у місті Вознесенську.

    5 Робочій групі до .... підготувати висновки та рекомендації. Опублікувати їх у ЗМІ . Розглягнути їх на засіданнях депутатських комісій і винести на розгляд сесії.




    Довідково: Тимчасові контрольні та інші комісії Ради
    (Стаття 22 Регламенту Вознесенської міської ради VII скликання).


    1. Тимчасові контрольні комісії Ради є органами Ради, які обираються з числа її депутатів для здійснення контролю з конкретно визначених Радою питань, що належать до повноважень місцевого самоврядування. Контрольні комісії подають звіти і пропозиції на розгляд Ради.

    2. Рішення про утворення тимчасової контрольної комісії Ради, її назву та завдання, персональний склад комісії та її голову вважається прийнятим, якщо за це проголосувало не менше однієї третини депутатів від загального складу Ради.

    3. Засідання тимчасових контрольних комісій Ради проводяться у відкритому режимі, крім випадків встановлених законом або Радою.

    4. Повноваження тимчасової контрольної комісії Ради припиняються з часу прийняття Радою остаточного рішення щодо результатів роботи цієї комісії, а також у разі припинення повноважень Ради, яка створила цю комісію.

    5. Роботу тимчасових контрольних комісій забезпечує секретар Ради.

    6. За рішенням Ради можуть створюватись також інші комісії, робочі групи, у тому числі з включенням до їх складу посадових осіб виконавчих органів Ради та представників громадськості.


    Дякую за те, що Ви дочитали цього листа.

    Не претендуючи на істину у вищій інстанції, сподіваюсь, що наведена інформація буде Вам корисною при вирішенні життєво важливого для міста питання.

    Сподіваюсь на Вашу мудрість та відповідальність перед тими вознесенцями, які довірили Вам від їхнього імені керувати містом.


    З повагою - Сергій Колєсніков, голова вознесенської екологічної асоціації «Зелений світ»

    23.10.2016 року
     
    Последнее редактирование: 23 окт 2016
    Александр Соя нравится это.
  8. Депутат

    Депутат Форумчанин

    Сообщения:
    190
    Симпатии:
    227
    За це їм підвищили з/п!
     
    Александр Соя и Колесников нравится это.
  9. Колесников

    Колесников Форумчанин

    Сообщения:
    876
    Симпатии:
    802
    Пол:
    Мужской
    "Це обєднання дасть гроші (старт для розвитку нового створіння)" - вже не дасть.
    Дивись другу частину.
     
    Александр Соя нравится это.
  10. Депутат

    Депутат Форумчанин

    Сообщения:
    190
    Симпатии:
    227
    За це їм підвищили з/п.
    Оце головна причина метушні навколо обєднання. Аж ніяк не турбота за покращення життя міста та сел! Дерибан! Цієї владі нема віри!
    --- Добавлено, 23 окт 2016 ---
    Сумно, що завтра протягнуть більшістю обєднання, зійдуться 18 "ЗА".
     
    Ніка и Александр Соя нравится это.